تخت بادی ارزان کیفیت ندارد ؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تخت بادی ارزان قیمت یکی از مواردی است که در زمان خرید افراد به آن توجه می کنند تا بتوانند یک تخت بادی با کیفیت بالا و با قیمتی مناسب و ارزان خریداری نمایند . تخت های بادی دارای دو برند معتبر اینتکس و بست وی می باشند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند . تخت های بادی اینتکس معمولا دارای بدنه از جنس مخمل و چرم مصنوعی می باشند که از مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و وزن بالایی بهرمند می باشند . از مهمترین ویزگی یک تخت بادی که می توان به آن اشاره کرد رویه آن می باشد که می باسیت بسیار نرم و راحت باشد تا شما در زمان استفاده از آن حس خوش آیندی را تجربه نمایید . این که اگر تخت خواب بادی ارزان قیمت باشد پس بی کیفیت است اصلا درست نیست و صحت ندارد .

رویه های این تخت های بادی از جنس مخمل جیر می باشند که بسیار نرم و راحت می باشد به همین سبب این محصولات بسیار مناسب برای خواب شب می باشند . بدنه تخت های بادی باید بسیار مستحکم و مقاوم باشد به همین سبب شرکت اینتکس و بست وی جنس بدنه آن را از مخمل و پی وی سی سه لایه طراحی کرده است . اکثر تخت های بادی دارای پمپ باد سرخود می باشد که به بدنه متصل می باشد و شما می توانید به کمک آن پمپ باد محصول خود را در کمترین زمان ممکن باد کرده و راه اندازی نمایید . 

تخت های بادی دارای ابعاد و حجم مناسب می باشد که قابل استفاده برای یک و دو نفر می باشد . ابعاد استاندارد تخت بادی ( طول : 203 سانتی متر ، عرض : 152 سانتی متر  ، ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد . تخت بادی دارای بعاد بسیار مناسب می باشد به همین سبب از این محصولات می توانید به راحتی در مکان های که مد نظر دارید به راحتی استفاده نمایید و همچنین با توجه به وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشند . 

 

برای خرید محصولات بادی می توانید در سایت اینتکس تهران مراجعه نمایید





:: برچسب‌ها: خرید تخت بادی اینتکس , خرید تخت بادی , قیمت تخت بادی , خرید محصولات بادی , فروشگاه اینتکس ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : اینتکس تهران
ت : جمعه 12 دی 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی